diumenge, 13 de març del 2011

CADET “B” 2 – PB LLORET 2. PUNT DE LIDERAT!

La lliga entra en la seva fase més decisiva i si en la primera volta els primers classificats guanyaven amb comoditat ara cada punt s’ ha de treballar molt i tenen el seu valor, aquest, que pot semblar poc, permet liderar la classificació.

El Farners ha pagat el seu mal inici de partit, l’ equip ha sortit desendollat i ha encaixat un preocupant 0 a 2 en el tram inicial de la primera part. Un gol de Pau Casas ha retallat diferències abans del descans. I la segona part ha estat un monòleg en el que l’ equip ha dominat i creat oportunitats, però només una, el gol de Jaume Solé ha pujat el marcador.

2 comentaris:

  1. soy un padre de un jugador de cadete del at.c.hostalric, os hago saber que el partido que juguemos contra el palafolls el domingo a las 12,30 h y que ganemos jugando con diez toda la segunda parte practicamente por una espulsion inmerecida, resulta que el palafolls nos quiere impugnar el partido, porque el dia anterior 4 jugadores de cadete jugaron a las 4 de la tarde contra el ca la guido en juveniles por falta de jugadores y creemos que ya hacian las 20 horas que marca la federacion entre partido y partido, pero aunque no sea asi y nos digan que por un par de horas no tenian que haber jugado estos jugadores, que no se hasta que punto eso es cierto, lo que si escierto es que verdaderamente es repugnante que el palafolls intente ganarse los tres puntos en los despachos, cuando no supieron ganarselo en el campo, os mando este escrito mas que nada porque vosotros sepais lo que se intenta hacer desde palafolls ya que os jugais la liga y nosotros creemos que para intentar inpugnar un partido tienes que tener argumentos mas solidos que estos.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina