diumenge, 9 de gener del 2011

CALA GUIDÓ 2 – CADET “B” 5. EXCEL.LENT REACCIÓ!

Bon resultat en un camp difícil i un partit que s’ ha complicat en uns minuts inicials frenètics, doncs els locals s’ han avançat en el minut 1, els nostres han empatat en el minut 3 i el Cala Guidó s’ ha tornat avançar en el minut 4.

Passada la bogeria inicial el partit s’ ha convertit en molta pressió al centre del camp i el Farners que no trobava la fluïdesa necessària per capgirar el marcador.

Però en la segona part ha arribat la reacció de l’ equip, que s’ ha sabut adaptar a les dimensions del camp amb un futbol més vertical que ha fulminat el partit amb contracops letals. El Farners ha estat més sòlit en defensa i ha aconseguit una bona victòria amb gols de: Ferran (2), Jordi de la Barrera (2) i Pau Casas.

JORNADA DIVERSA EN INFANTILS!


E.F.S.FELIU G. 4 - INFANTIL “A” 1. PAGANT UN MAL COMENÇAMENT!

Els primers minuts de partit han estat decisius, doncs l’ equip descol•locat, ha encaixat dos gols i aquets han estat una llosa massa pesada i han condicionat el partit. Els nostres que han estat superiors en molts moments han aconseguit reduir diferències amb el gol de Pau i han entrat al darrer tram de partit buscant desesperadament el gol de l’ empat, ha estat llavors quan, a la contra, els ganxons han decidit el partit amb dos gols més

INFANTIL “B” 6 – BELL.LLOC 2. GOLS I BON FUTBOL!

Bon partit dels infantils que s’ han mostrat superiors als seu rival, dominant bona part del partit, i combinant les jugades de triangulació amb els gols de bella factura. Només un relaxament en el tram final del partit han permès els gol de l’ honor visitant que mai han posat en perill el merescut triomf.

Els golejadors han estat: Edu (2), Moha (2), Souphian i Javi.

PORQUERES 3 – INFANTIL “B” 2. MASSES REGALS!

Potser encara absorbits per l’ esperit nadalenc, els infantils han fet diversos regals defensius que els locals han aprofitat a la perfecció per endur-se el partit. De res ha servit el domini, la possessió de pilota i el bon treball ofensiu, doncs els locals han estat efectius aprofitant les facilitats i han deixat sense puntuar als nostres, doncs els gols de Marçal i Edu Masmiquel han resultat insuficients per equilibrar el marcador.

SABAT 2 – JUVENIL “A” 1. ALLÀ, COM SEMPRE!.

Els juvenils s’ han desplaçat a Germans Sàbat on s’ han trobat el mateix reduït camp de sempre, on s’ ha presenciat molt poc futbol, com és habitual, i el partit s’ ha decidit per un penal inexistent que no ha vist ningú i s’ ha inventat un linier que casualment era ex-jugador del Gironès-Sabat, és a dir hi ha hagut atracament arbitral, com sempre!.

El partit no ha estat vistós, i els locals han portat l’ iniciativa en la primera part, però el Farners s’ ha avançat en el marcador amb una precisa rematada de Ricky. El Sàbat ha disposat de bones oportunitats durant la primera part, traient molt rendiment de les seves armes en aquell camp: corners i fores de bandes. I en un córner ha arribat l’ empat.

I en el darrer segon de la primera part el Farners ha disposat de la gran ocasió però un jugador ha tret sota pals una pilota quan el gol ja es cantava.

En la segona les forces s’ han equilibrat doncs la defensa visitant ha millorat i no ha passat problemes, i un partit condemnat a l’ empat s’ha decidit per la decisió inventada per un jove i agraït jutge de línea que sense cap vergonya ha facilitat el triomf local.

I ja en el darrer minut, amb l’ equip amb deu homes per la discutible expulsió de Joan, Ricky ha entrat a l’ àrea i la seva centrada tocava en el braç d’ un jugador local però no s’ ha assenyalat penal i el partit s’ ha acabat.

El Farners no ha fet un partit per guanyar, li ha costat adaptar-se a les dimensions del terreny de joc, i segueix costant-li molt puntuar en els desplaçaments, però sense cap mena de dubte la jugada que ha decidit el partit ha estat una autèntica invenció i una absoluta vergonya que no per habitual en aquell camp és menys denunciable.

dimecres, 5 de gener del 2011

LA NOSTRA CARTA ALS REIS!


Estimats Reis Macs d’ Orient:

Pels nens del C.E.Farners que entrenen cada setmana amb il•lusió i que s’ esforcen per ser cada dia millors futbolistes i bons companys, us demanem que els hi porteu molta alegria i felicitat, sobre tot que es continuïn divertint fent el que tant els hi agrada: jugar a futbol!. I que els valors de l’ esport segueixin formant part de les seves vides.

Pels tècnics que treballen en la formació dels nostres futbolistes , una temporada més els hi porteu una gran quantitat de paciència per suportar les crítiques i els mals arbitratges que es puguin produir, un bon grapat de coherència per encertar les decisions que sempre han de ser en benefici del grup i moltes tones de clarividència per executar bons entrenaments i grans plantejaments que ajudin a l’ aprenentatge dels futbolistes i millorin el seu rendiment .

Per les mares, pares i afeccionats que recolzen als nostres equips voldríem demanar que els hi porteu molta comprensió per entendre totes les decisions i perdonar les errades, també grans dosis d’ amplitud de mires per no veure només els problemes particulars sinó el benefici en conjunt dels equips, porteu-los també grans paquets de forces inesgotables per continuar animant inclús quan els resultats no ens acompanyin.

I pel nostre Club, en general, us demanem que ens seguiu enviant una bona quantitat de sacs de bona fortuna perquè els equips puguin complir els objectius marcats, però sobre tot que ens continueu portant immenses ganes de treballar que són el motor que fan moure l’ entitat i que ens envieu com sempre els paquets que tots recollim temporada rere temporada de l’ orgull de sentir-se part del C.E.Farrners!